söndag 22 maj 2011

Skor

Foto: Sofia, Nikon d90, Nikkor 50mm 1.8
Modell: Beate

Jag gillar skor. Behöver det upprepas? Det är näst intill så att man skulle kunna göra om detta till en blogg med enbart skofoton. Nejdå, jag tycker att bloggen duger som den är, utan överdrivet mycket skor.

Jag och Beate hade nämligen en liten (eller stor om man ser det så) fotopicknick idag med jordgubbar och mineralvatten med citronsmak och kameror och trädklättring (ja, jag ser er himla med ögonen men det stämmer) och skrapsår och ett par killars boll i ansiktet och shorts och cyklar och vind i håret och allt annat underbart man kan tänka sig. Det var då jag fotade bilden, ifall ni undrade.

Sofia

1 kommentar:

  1. sv: Tusen tack för din röst! Tack så mycket för din grattishälsning också :)

    SvaraRadera