lördag 21 maj 2011

Jag kommer, jag också, med ett bidrag till vattenbiten, ett litet spännande fenomen som egentligen inte existerar, men som går ut på att fota vatten. Med inspirationen på topp skulle alltså även jag fota vatten, men jag insåg strax att mitt objektiv inte hade tillräckligt bra närgräns för att jag skulle kunna få till stånd något bra (bilden ovan är rejält beskuren). Det är sorgligt men sant. 

Förresten, den som var på Stafettkarnevalen idag eller igår sträcker upp en knubbig hand! (Okej, handen får eventuellt vara benig också, men knubbiga händer föredras:) Jag älskar stämningen på stora evenemang som detta, pirret spred sig bombsäkert flera kilometer bort från stadion, och visste ni förresten att Stafettkarnevalen är Europas största skolevenemang! 

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar