måndag 6 juni 2011

Stressigt sommarlov - står allt rätt till?

Nikon d90, nikkor 50mm 1.8
Jag bloggade inte igår, och det var snudd på att jag inte skulle hinna idag heller. Varför? Vi börjar med gårdagen.

Det är nämligen så att jag har gått och blivit djurägare på sista tiden, närmare bestämt igår. Med båten åkte vi på en dagsresa till en ö i närskärgården och hämtade min lilla sötnos. Kameran hängde med, och vid ett tillfälle som hoppeligen är imorgon publicerar jag ett inlägg just angående detta hemlighetsfulla djuruppköp.

Idag, då. Jo, jag är på en badmintonkurs hela veckan, vilket betyder aningen mindre fritid än under en vanlig skolvecka, och under den tiden har jag många saker att hinna med, varav bloggningen tyvärr inte står högst upp på listan. Skåpen ska städas, bilder till kusinen ska redigeras och levereras, saker ska inskaffas, och så är det ju trots allt sommarlov - tid för njutning. Eller hur?

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar